نهم دی حماسه ای ماندگار در دل تاریخ انقلاب است

کیقبادی گفت: در نهم دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب رقم خورد و حماسه ای ماندگار را بر دفتر این نظام ولایی نگاشت.

«حسین کیقبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: عده ای وطن فروش با ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری با تحریکات شبکه های تلویزیونی و کشورهای غربی به خیابان ها آمدند و با خیال باطل براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به اموال عمومی و دولتی حمله ور شده و قصد نابودی ایران را داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدس مسجد الاقصی گرگان افزود: به لطف خدا و حضور گرم و پر شور مردم انقلابی و جهادی ایران اسلامی این تفکر واهی به سرابی تبدیل شد و در نهم دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب رقم خورد و حماسه ای ماندگار را بر دفتر این نظام ولایی نگاشت.

 

وی اظهارداشت: در حماسه نهم دی سال 88، زن و مرد پیر و جوان به میدان آمدند و در مقابل آن جمعیت اندک موجی از ولایتمداری و بصیرت را در دریای بیکران ایران اسلامی ایجاد کردند.

 

کیقبادی ادامه داد: این حضور پرشور باعث شد ایادی غرب و استکبار ناتوانی خودشان را در این اقدام مذبوحانه ببینند و بدانند که تا خون در رگ ماست پای آرمان های امام خمینی (رحمه الله علیه) و گوش به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مد ظله العالی) هستیم و تا آخرین قطره خونمان برای حفظ ایران قوی و اسلامی جان فشانی خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1009330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha