شهرستان یزد با تقدیم ۱۶۵۰ شهید، پایبندی خود به نظام را نشان داده است

رستگاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهرستان یزد با تقدیم ۱۶۵۰ شهید، پایبندی خود به نظام را نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید محمد رستگاری» هم اکنون در مراسم یادواره شهدای شهرستان یزد و بزرگداشت حماسه 9 دی در محل ورزشگاه شهید نصیری گفت: شهر دارالعباده و دارالعلم یزد در تمامی صحنه های دوران دفاع مقدس حاضر بوده و با تقدیم ۱۶۵۰ شهید پایبندی خود را به نظام نشان داده است.

وی افزود: از شروع و تا پایان جنگ نیروهای رزمنده، نیروهای جهادی و اقشار مختلف مردم در عملیات های مختلف شرکت داشتند و این که گفته می شود صاحبان اصلی انقلاب، ایثارگران و خانواده های آنها هستند، حرفی درست است.

فرماندار یزد بیان کرد: نشر فرهنگ دفاع مقدس، ایجاد آمادگی لازم برای جنگ نرم، تقویت روحیه آزادمردی و آزاد منشی، تبیین خط مشی راه شهدا از اهداف کنگره و یادواره شهدا است که امیدواریم بتوانیم محقق کنیم.

رستگاری ادامه داد:اگر جوان امروزی بخواهد الگویی برای خود انتخاب کند بهترین الگوی او رزمنده هشت سال دفاع مقدس است و آنها الگویی برای ما هستند.

وی گفت: یادواره شهدای شهرستان یزد با یاد شهید سلیمانی مقدمه ای برای برگزاری کنگره 4 هزار شهید کنگره ملی استان است که با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های کنگره با رویکرد خدمت رسانی به محرومان انجام می شود.

فرماندار یزد ادامه داد: 40 خدمت با 4 هزار نوع خدمت به عنوان بخشی از فعالیت های ما در این کنگره است که به برکت یاد و نام شهدای خدمات در استان جاودانه خواهد شد.

رستگاری بیان کرد: دیدار با 2 هزار و 101 خانواده شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز به عنوان یکی از الگوهای برنامه های ما است که امیدواریم بتوانیم بسیاری از این خدمات را انجام دهیم.

 

 

 

 

کد خبر 1009388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha