عشق و ارادت به اهل بیت (ع) موجب ماندگاری انقلاب است

آیت الله حسینی بوشهری گفت: عشق و ارادت به اهل بیت (ع) موجب ماندگاری انقلاب است و الگو قرار دادن ائمه اطهار (ع) توسط مردم ما حماسه هایی همچون دفاع مقدس و ۹ دی را خلق می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری»، امروز (سه شنبه 9 دی) در ارتباط تصویری با گردهمایی طلاب و روحانیون شیراز با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: عشق و ارادت به اهل بیت (ع) موجب ماندگاری انقلاب است.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه کشور ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) معیار حق و الگوی بزرگی برای ما به شمار می رود و پیامبر اکرم (ص)، حضرت فاطمه (س) را محبوب ترین و عزیزترین انسان ها در نزد خود عنوان می کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: امام زمان (عج) نیز فاطمه زهرا (س) را جنبه الگویی خود عنوان می کند که نشان می دهد مسیر و روش زندگی این بانوی بزرگ اسلام تا چه اندازه غنی و خاص بوه است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: الگو قرار دادن ائمه اطهار (ع) و زندگی حضرت زهرا (س) توسط مردم ما حماسه هایی همچون دفاع مقدس و 9 دی را خلق می کند که توطئه دشمنان را خنثی می کند.

وی ادامه داد: آنها که در انقلاب اسلامی همواره حق را شناختند هرگز از مسیر حق و اهداف و آرمان های خود دست برنداشتند و همچون فاطمه زهرا (س)، رضایت خدا را مورد توجه قرار داده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم برخورداری از انسان های ولایت مدار در جامعه امروز گفت: امروز ما به الگویی بزرگ همچون حضرت زهرا (س) نیاز داریم که در صحنه های مختلف به مجاهدت بپردازند و مردمان تکلیف مدار و ولایت مداری باشند.

کد خبر 1009389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha