پوئم سمفونی سرباز اثری دلی برای سردار شهید سلیمانی است که بر دل ها می نشیند

عبدالرضا صفایی با بیان اینکه پوئم سمفونی سرباز اثری دلی برای سردار شهید سلیمانی است، گفت: قطعا این کار بر دل تمام دوستداران سردار دلها می نشیند.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست تشریح برنامه های نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رونمایی از پوئم سمفونی سرباز صبح امروز سه شنبه 9 دی ماه با حضور معاون امور هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و عوامل ساخت پوئم سمفونی سرباز برگزار شد.

در این نشست «عبدالرضاصفایی»، مدیر ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما نیز درباره روند ساخت پوئم سمفونی سرباز گفت: این اثر به لحاظ زمانی سنگین بود، زمانی که کار به دست ما رسید که ارکستر ما به صورت جمعی نمی توانستند برای ضبط کار حضور داشته باشند اما در یک کلام کار برای سردار شهید سلیمانی بود و همین باعث شد بچه ها با با یک جدیت کار را به سرانجام برسانند.

وی افزود: پوئم سمفونی سرباز توسط آقای آرمان مهربان ساخته شده بود و همین هم کار را را برای اعضای ارکستر راحت تر کرد و کار را ما برای گروه ارکستر و گروه کر فرستادیم و آنها نیز قبول کردند که همکاری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: پوئم سمفونی سرباز اثری دلی ساخته شده و نوازندگان ما هم این کار را اجرا و ضبط کردند و قطعا این کار بر روی دل تمام کسانی که برای سردار دلها می تپد، می نشیند.

کد خبر 1009398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha