پوئم سمفونی سرباز، یک هزارم ادای دین به سرداران شهید است

رهبر ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما پوئم سمفونی سرباز را ادای یک هزارم وظیفه و دین خود به سرداران شهید کشور به ویژه سردار شهید سلیمانی خواند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست تشریح برنامه های نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رونمایی از پوئم سمفونی سرباز صبح امروز سه شنبه 9 دی ماه با حضور معاون امور هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و عوامل ساخت پوئم سمفونی سرباز برگزار شد.

در این نشست «آرش امینی»، رهبر ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما درباره ساخت پوئم سمفونی سرباز گفت: از ابتدای کار که پارتیتور این اثر بدستم به فاصله نیم ساعت با آقای ناصری تماس گرفتم و گفتم که این اثر کاری است  کارستان. در طول ضبط هم گروه احساس خوبی داشتند و همدلی بین تمام اعضای گروه برقرار بود، حتی دوستان نوازنده در این شرایط کاری نهایت همکاری را برای اجرای ما به کار بردند.

 

وی تصریح کرد: افتخار می کنم در این اثر  یک هزارم از وظیفه و دینی که به سرداران شهید کشورم و سردار سلیمانی دارم را ادا کردم.

رازمیک اوحانیان رهبر گروه کر پوئم سمفونی سرباز  نیز گفت: با آرمان مهربان آهنگساز پوئم سمفونی سرباز  آشنایی چندانی نداشتم اما او آهنگساز بسیار با ذوقی هستند که ملودی های بسیار آشنا را با هم عجین کرده اند که بتوانند قطعه فاخری تولید کنند.

در پایان این مراسم پوئم سمفونی سرباز   رونمایی شد.

کد خبر 1009412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha