حماسه ۹دی کمتر از انقلاب اسلامی نبود

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه ۹دی روز بصیرت و میثاق با ولایت بود، گفت: حماسه ۹ دی کمتر از انقلاب اسلامی نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید لطف الله حیات الغیب»، امروز(۸دی) در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: اهمیت گرامیداشت 9دی این است، که حماسه 9دی خرد خرد به وجود آمد یعنی کسی برای این حماسه تبلیغ نکرد و هر موقع مردم احساس کردند که باید حرکت کنند، حرکت کردند، به میدان آمدند و حماسه خلق کردند.

 

رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه حماسه 9دی کمتر از انقلاب اسلامی نبود، افزود:  حفظ انقلاب اسلامی کمتر از انقلاب کردن نیست.

 

وی بیان کرد: یکی از اهمیت های حماسه 9دی این بود که پیروزی  حماسه 9دی بر دسیسه های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین پیروزی بود.

 

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: حماسه به این معنی است که مردم به این شعور و بصیرت رسیدن که این شعور و این بصیرت  منجر به زباله انداختن همه توطئه های دشمنان شد.

 

وی ادامه داد: حماسه 9دی رسالتی بزرگ بود و در قالب این رسالت وظیفه ای برای مردم ایجاد شد که برای دفاع از آمان های انقلاب و مقابله با توطئه های دشمنان در خیابان ها تجمع کنند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه امنیت نظام به واسطه حفظ روحیه انقلابی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: 9دی روز بصیرت و روز میثاق با ولایت بود.

 

وی با بیان اینکه  روز 9دی ماه یوم الله و روز یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی بود، افزود: 9دی روزی بود که جنود الهی بر جنود شیطانی پیروز شدند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب اذعان داشت: روز 9 دی روزی بود که ملت خروش کردند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری به میدان آمدند.

 

رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه روز 9دی روز نه گفتن ملت به فتنه گران بود، افزود: فتنه گران بدانند که ملت ایران اسلامی با شما نیستند و با اسلام، انقلاب هستند.

 

وی با بیان اینکه 9 دی روز شلیک تیر خلاص ملت به دشمنان بود، خاطرنشان کرد: 9دی ماه روز تجدید عهد ملت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه 9دی روز مشروعیت نظام مقدس اسلامی بود، بیان کرد: بصیرت به معنی توانایی تشخیص حق علیه باطل است.

 

وی  اذعان داشت: برای رسیدن به بصیرت ابتدا باید حق را بشناسیم، شناخت ولایت و ولایت مداری همان رسیدن به بصیرت است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه ولایت نعمتی از جانب خداوند متعال است، افزود: ولایت مداری و اطاعت از ولایت در همه زمینه ها، مهم ترین گام در راستای قدر دانی نعمت ولایت است.

کد خبر 1009414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha