رسیدگی به  مشکلات جامعه ایثارگری شهرستان هلیلان  در اولویت کاری بنیاد شهید است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در راستای پیگیری امورات مربوط به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان تازه تاسیس هلیلان به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز سه شنبه ۹ دی‌ماه، به شهرستان تازه تاسیس هلیلان سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در فرمانداری هلیلان، با سعید شهبازی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

 

 «اسدالله تولیده» در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از زحمات و تلاش های وی در حمایت از جامعه معزز شاهد و ایثارگر این شهرستان تقدیر کرد.

 

وی اظهار کرد: مردم شریف شهرستان هلیلان، از کم توقع ترین اهالی این استان هستند و وظیفه همه مسئولان این است که در رسیدگی به مشکلات و درخواست های آنان به ویژه جامعه معزز شاهد و ایثارگر شهرستان پیشقدم باشند.

 

تولیده ابراز کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری در نقاط و شهرستان هایی که فاصله زیادی نسبت به مرکز استان دارند، از اولویت های اصلی بنیاد ایلام است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، فرماندار هلیلان و جمعی از مسئولان و روسای ادارات این شهرستان در ادامه این سفر در گلزار منور شهدای گمنام شهر هلیلان حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

وی در حاشیه این برنامه یکی از اهداف سفر به شهرستان هلیلان را دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان عنوان کرد و گفت: دلیل سفر و بازدید از شهرستان ها این است که با جامعه معزز ایثارگری در این شهرستان ها دیدار و از نزدیک با آنها گفتگو کرده تا بتوانیم درک عمیق‌تری از مشکلات آنان داشته باشیم.

 

گفتنی  است دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان و بازدید از مجتمع کشت گلخانه ای پیشگامان وابسته به سازمان اقتصادی کوثر از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل بنیاد ایلام به شهرستان هلیلان بوده است.

کد خبر 1009493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha