رضایت نمایندگان از تمهیدات دولت برای هدفمندی یارانه ها در بخش صنعت

سخنگوی هیئت‌رییسه مجلس در توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با وزیر صنایع و معادن گفت: با توضیحاتی که وزیر صنایع و معادن داد قطعا اجرای این قانون در بخش صنعت موجب افزایش سرمایه‌گذاری و تولید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محسن کوهکن، سخنگوی هیئت‌رییسه مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با محرابیان وزیر صنایع و معادن در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز محرابیان وزیر صنایع و معادن در جلسه غیرعلنی نکاتی را در مورد اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در بخش صنعت برای نمایندگان بیان کردند.

وی اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان بر اجرای صحیح قانون هدفمندکردن یارانه‌ها تأکید کردند و تصریح کردند که با دولت بیشترین تعامل را خواهند داشت.

کوهکن بیان کرد: اخیرا اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در یکی از استان‌های کشور با مسئولان صنایع یکی از استان‌ها جلسه‌ای داشت که هیچ‌کدام از آنها مخالف اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نبودند؛ اما می‌گفتند باید با اجرای صحیح این قانون مشکلات را به حداقل رساند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس تصریح کرد: قطعا اجرای این قانون موجب افزایش سرمایه‌گذاری و تولید خواهد بود و دولت در خصوص مشکلات احتمالی این قانون پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی که به مشکلات در بخش کشاورزی در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها اشاره داشت، گفت: دولت یک اعتباری را در نظر گرفته است و به استانداری‌ها اختیار داده است که در صورت بروز مشکل آن را به صورت تسهیلات و قرض‌الحسنه و تنخواه به آنها بدهد تا مشکلات این بخش حل شود.

پایان پیام/

کد خبر 10095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha