توزیع کمک های مومنانه ذیل رواق همدلی طرح ایران قوی  در روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی گفت: ۲۴۰ بسته معیشتی و بهداشتی به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر در قالب طرح ایران قوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات، اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری، برای رفع نیاز نیازمندان هم وارد میدان شدند.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده و دچار مشکلات مالی و معیشتی شده اند و این کانون تلاش کرد تا در حد توان برای کمک به نیازمندان وارد صحنه شود.

 

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته تاکنون240 بسته معیشتی و بهداشتی و 95 بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان توزیع شد، خاطر نشان کرد: این طرح در راستای فرمان رهبری با عنوان رزمایش همدلی و مواسات آغاز و با اجرای طرح ایران قوی ادامه یافته است.

 

الیاسی گفت: در راستای اجرای طرح ایران قوی و همچنین رزمایش همدلی و مواسات فعالیت های گسترده ای را در کانون انجام داده ایم که تاکنون برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار برنامه های مواسات در دست اجراست.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: در طول دوران مختلف برنامه های مختلفی اجرایی شده است و تهیه بسته های معیشتی شامل مایحتاج عمومی و اولیه زندگی و تهیه بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی ، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و همچنین وسایل بهداشتی برای بیماران بستری در منزل از جمله فعالیت های این کانون بوده است.

 

وی یادآور شد: ضد عفونی کردن مسجد و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از دیگر برنامه های مهم کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر در دوران شیوع کرونا بوده است که با قوت و همکاری اعضای کانون اجرایی شد.

کد خبر 1009511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha