نشست مجازی «مکتب سلیمانی و ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی» برگزار می‌شود

رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نشست مجازی گرامیداشت شهدای محور مقاومت با عنوان «مکتب سلیمانی و ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی» خبر داد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علی‌اصغر کاراندیش» با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل فرهنگی در کاهش آسیب‌پذیری‌ها و مصون‌سازی جامعه،  گفت: در راستای سیاست‌های اجرایی پدافند غیرعامل و منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر این نشست مجازی برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در این نشست سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی دبیر کمیته دائمی و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به ایراد سخنرانی با موضوع «مکتب سلیمانی و ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی» می‌پردازد.
 
رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: این مراسم روز سه‌شنبه(۱۶‌دی‌ماه) از ساعت ۱۱ در وزارت‌خانه متبوع با حضور مدیران کل معاونت‌های ستادی، نمایندگان سازمان‌های تابعه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، معاونین و روسای ادارات شهرستان‌های مربوطه (به صورت وبیناری) برگزار می‌شود.
 
کاراندیش یادآور شد: علاقمندان می‌توانند این برنامه را از طریق سایت پایداری ملی به نشانی www.paydarymelli.ir به صورت زنده تماشا کنند.
 

کد خبر 1009701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha