نماز می تواند انسان زمینی را عرشی کند

حجت الاسلام کیائی گفت: نماز برابر روایت مسکن است و نماز ذکر خدای متعال است و صیقل دهنده دلها است و نماز می تواند انسان زمینی را عرشی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محسن کیائی » صبح امروز (چهارشنبه 10 دی) در ششمین اجلاس استانی نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در استان گلستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جمله نورانی فرمودند زیباترین زمزمه عارفانه و عاشق با معشوق نماز است.

 

رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه گلستان  ادامه داد: نماز برابر روایت مسکن است و نماز ذکر خدای متعال است و صیقل دهنده دلها است و نماز می تواند انسان زمینی را عرشی کند.

 

حجت الاسلام کیائی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی  افزود: یکی از زیباترین سجایای سردار دلها در کنار ولایتمداری و سربازی در رکاب ولی امر بندی و عبادت است.

 

وی افزود: از امام رضا (علیه السلام) می پرسند چرا باید بندگی خدا کنیم و این امام همام  می فرمایید که به دلیل اینکه با نماز غفلت از خدا بیگانه می شود و  فرمودند که نماز قشنگترین خشوع و خضوع در برابر خدای متعال است.

 

رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه گلستان   یادآور شد: در برخی از ادارات روحانیون شاغل هستند و می توانیم از ظرفیت این روحانیون بیش از گذشته برای اقامه نماز بهره جست.

کد خبر 1009712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha