برگزاری مسابقه بین المللی هویت بصری گام موثری در جذب گرذشگران جهانی به شیراز است

جعفری گفت: برگزاری مسابقه بین المللی هویت بصری در جهت معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و مذهبی شیراز در عرصه بین الملل و جذب بیشتر گردشگران جهانی گام موثری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (چهارشنبه 10 دی) در آیین رونمایی از فراخوان طراحی نشانه شهر شیراز و آغاز به کار مسابقه بین المللی هویت بصری گفت: مقام معظم رهبری در سفر به شیراز، مفاخر شیراز آنقدر زیاد دانسته اند که نیاز به معرفی ندارد که علمای مبارز، دانشگاه شیراز و ... از جمله آنهاست.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: شیراز علاوه بر فرهنگ شهر بودن یک جهان شهر به شمار می رود که به علت برخورداری از ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و ... است.

وی اضافه کرد: هویت بصری در جهت معرفی این ظرفیت ها در عرصه بین الملل و جذب بیشتر گردشگران جهانی گام موثری به شمار می رود و در مسابقه بین المللی هویت بصری، نشان  ولوگو، شعار کوتاه، زیبا و قابل درک و ... به رقابت گذاشته می شود.

جعفری تاکید کرد: در برگزاری این مسابقه به صورت دسته جمعی و فراخوان، استفاده از توان دانشجویان و ... در نظر گرفته شده است و جایزه قابل قبول نیز اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش تصاویر شناخته شده در حوزه طراحی از کارشناسان دعوت شده تا شرکت کنند و طراحی برای شهر شیراز داشته باشند که در تکمیل حلقه های گردشگری شهر شیراز موثر خواهد بود.

جعفری اعلام کرد: مسابقه بین المللی هویت بصری برای اولین بار در کشور ما برگزار می شود که پس از پایان مسابقه، کار واقعی شروع و تاثیرات آن اعمال خواهد شد.

کد خبر 1009752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha