گروه های جهادی به مناطق محروم اعزام می شود

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، از اعزام گروه های جهادی جهت کمک به ساخت و ساز و بازسازی منازل نیازمندان در مناطق محروم و به مناسبت هفته مقاومت خبر داد.

«حیدر علی پورزاهد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با بیان اینکه به مناسب دهه بصیرت و هفته مقاومت (۱۳ الی ۱۸ دی ماه) برنامه های بسیاری از سوی سپاه خراسان شمالی در استان آماده اجرا است، گفت: 525 برنامه از سوی سپاه در همه شهرستان های استان انجام خواهد شد.

 

مسئول حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: از این تعداد 60 عنوان برنامه به صورت محوری در همه شهرستان ها برگزار خواهد شد.

 

وی اظهارکرد: همزمان با ۱۳ دی، سالروز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی، مراسم محوری گرامیداشت این روز در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد با حضور مسئولان و سخنران کشوری برگزار خواهد شد.

 

پورزاهد بیان کرد: دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا و برگزاری جشنواره استانی سرود مقاومت از دیگر برنامه های اجرایی در این دهه است.

 

وی همچنین از رونمایی دو جلد کتاب با عنوان "سردار مقاومت" و "سردار دل ها" که برگرفته از زندگی و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی است، خبر داد.

 

پورزاهد از برگزاری نشست های مختلف بصیرتی و سیاسی در سراسر استان و چند نشست تخصصی به صورت وبینار با حضور مهمانان کشوری خبر داد. 

 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، اعزام گروه های جهادی جهت کمک به ساخت و ساز و بازسازی منازل نیازمندان در مناطق محروم، اعزام تیم های پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان استان را از دیگر برنامه های اجرایی این دهه برشمرد.

 

وی از افتتاح نخستین پیست اسب سواری با نام "شهید حاج قاسم سلیمانی" همزمان با دهه بصیرت در استان خبر داد و اظهارکرد: این پیست در محل مرکز آموزش سپاه استان و در (13 دی) مصادف با سالروز شهادت شهید سلیمانی به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1009828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha