تشریح برنامه های نخستین سالگرد شهید سلیمانی در گلستان

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه هزاران دعا و مناجات در خانه ها و در جمع های محدود به یاد و نام سردار دلها در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام«نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال نخستین سال شهادت سردار سلیمانی را پیش رو داریم و در این راستا تبلیغات اسلامی از 13 آبان برای بزرگداشت این شهید بزرگوار در سه مرحله برنامه ریزی کرده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بر این اساس ضمن تشکیل ستاد اجتماعی و فرهنگی شهید سلیمانی فعالیت های خود را در بازه دو ماه، 40 روزه و 10 روزه برنامه ریزی کردیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال شرایط برگزاری مراسم به صورت عمومی را برای بزرگداشت سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی نداریم و بیشتر فعالیت های ما به صورت مجازی پیگیری می شود.

 

وی گفت: مسابقات در سطح استان از وصیت نامه سردار سلیمانی در نظر گرفته شده که بتوانند اقشار و گروه های مختلف جامعه در آن شرکت کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه  هزاران دعا و مناجات در خانه ها و در جمع های محدود به یاد و نام سردار دلها در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: برخی از مراسم های مناجات و دعا با استفاده از بستر فضای مجازی و بخشی نیز با حفظ پروتکل های بهداشتی در این ایام اجرایی می شود.

 

وی به اجرای رزمایش مواسات و همدلی در سطح استان گلستان در این ایام اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه ای در  خصوص شهید سلیمانی نیز در نظر گرفته شده است که هر شب از شبکه صدا و سیمای استان گلستان پخش می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: با هماهنگی امور روستایی بنا شد روستاها با حفظ پروتکل نسبت به برگزاری مناسبت گرامیداشت و ختم قرآن با جمع محدود در روزهای آینده اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1009861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha