نماد شهر شیراز باید گویای تمامی ظرفیت های این شهر باشد

علوی گفت: شیراز در ابعاد مذهبی، تاریخی و فرهنگی و ادبی دارای ظرفیت است و هویت و نماد شهر شیراز نیز باید ضمن سادگی گویای تمامی این ابعاد و ظرفیت ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مجتبی علوی»، امروز (چهارشنبه 10 دی) در آئین رونمایی از فراخوان طراحی نشانه شهر شیراز و آغاز به کار مسابقه بین المللی هویت بصری گفت: مایه افتخار است که شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به دید انسان محوری و فرهنگ محوری به شهر شیراز در سال های اخیر نگاه کرده اند.

مدیر کل فرهنگی معاونت گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس ادامه داد: شیراز پایتخت فرهنگی کشور است و به عنوان شهر همه جانبه در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: شیراز در ابعاد مذهبی، تاریخی و فرهنگی و ادبی دارای ظرفیت است و هویت و نماد شهر شیراز نیز باید ضمن سادگی گویای تمامی این ابعاد و ظرفیت ها باشد.

«سولماز دهقان» نیز در آئین گفت: شیراز در طرح جامع گردشگری و برند شهر شیراز در وجوه و ابعاد مختلف، می تواند یک برند باشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای برگزاری این رویداد بیان کرد: کار اجرایی برای نشان دادن هویت یک شهر در یک عبارت یا طرح دشوار است اما اتفاق مبارکی برای شیراز بوده و به هویت و برند شهر شیراز کمک می کند.

کد خبر 1009871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha