اجرای ۲۲۰ برنامه فرهنگی و هنری در فارس به مناسبت دهه بصیرت

میكائیلی گفت: سازمان بسیج هنرمندان فارس به مناسبت دهه بصیرت ۲۲۰ برنامه فرهنگی و هنری متنوع در استان در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید میكائیلی»، امروز (چهارشنبه 10 دی) در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دهه بصیرت گفت: دهه بصیرت با شهادت حضرت زهرا (س) و نخستین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی مقارن شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان به مناسبت این ایام برنامه هاییی را در نظر گرفته است که آزادسازی زندانیا‌ن هنرمند جرائم غیرعمد از جمله آنهاست.

وی اضافه کرد: برخورداری از بصیرت از سفارشات‌ قرآن كریم و اهل بیت (ع) است و حضرت فاطمه (س) پرچمدار بینش صحیح و بهترین الگوی ولایت ‌پذیری و ولایت ‌مداری است که اقدامات این بانوی بزرگ باعث ماندگاری نام شیعه به شمار می رود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی امروز به یک مكتب تبدیل شده است و مظهر شجاعت، شهامت، مقاومت و درایت در عرصه‌های نظامی و سیاسی، به شمار می رود که با پیروی از مکتب این شهید گرانقدر می توانیم در رفع مشکلات در عرصه بین‌المللی و ملی موفق باشیم.

وی با اشاره به برنامه های دهه بصیرت در استان گفت: محور برنامه های امسال دهه بصیرت، سردار شهید سلیمانی، سردار استوار، شهید فخری‌زاده، سالروز ولادت امام سجاد(ع)، دهه فاطمیه، شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع سلامت است.

میكائیلی اعلام کرد: همچنین سازمان بسیج هنرمندان فارس به مناسبت این ایام 220 برنامه فرهنگی و هنری متنوع در استان در نظر گرفته که شامل خوشنویسی، طراحی پوستر، عكس، یادواره، جشنواره‌های فرهنگی و هنری، شب شعر، گالری خیابانی، مسابقه كتابخوانی و فضای مجازی است.

کد خبر 1009893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha