ویژه برنامه «حبیب انقلاب» به مناسبت سالگرد سردار سلیمانی برگزار می شود

حجت الاسلام اسلامی از برگزاری همایش گرامیداشت شهید سلیمانی به‌صورت مجازی در ۱۴ دی ماه جاری از ساعت ۹ صبح در مسجددانشگاه آزاداسلامی واحد ساری خبر داد و گفت: این ویژه برنامه باعنوان«حبیب انقلاب» کار مشترک دانشگاه آزاد و پیام نور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «احمد اسلامي» امروز(10دی) در نشست خبری ستاد برگزاری اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه های آزاد و پیام نور، بیان کرد: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مراسمی به صورت مشترک توسط جامعه دانشگاهیان برگزار می‌شود.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با بیان اینکه برگزاری اولین همایش گرامیداشت شهید سلیمانی به‌صورت مجازی در ۱۴ دی ماه جاری از ساعت ۹ صبح در دستور کار قرار دارد، افزود: در این راستا با دعوت از ۴۱ هزار دانشجو شامل اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد و ۱۷۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام نور، ۷۰۰ نفر از کارکنان و ۱۷ هزار دانشجو جامعه دانشگاهی پیام نور و آزاد با هدف تبیین اندیشه و مکتب سلیمانی اقدام به برپایی این همایش کرد.

 

اسلامی تصریح کرد: از ویژگی‌های منحصر به‌فرد سردار سلیمانی این بوده که به انقلاب روحی دوباره بخشید حال اگر  بتوانیم این انقلاب ایجاد شده را استمرار ببخشیم، جریان‌سازی از وظایف دانشگاه‌ها است، باید تفکر  انقلابی و مقاومت سردار را به همت اعضای فعال جریان‌ساز در دانشگاه‌ها ایجاد و در جامعه گسترش دهیم.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور عنوان کرد: با ترویج فکری و نگاه سردار سلیمانی در دانشگاه که متولی درس مبتنی با مدیریت است باید نگاه اسلامی را به‌عنوان کلیدواژه مدیریت دنبال کنیم.

 

این مسئول اعلام کرد: اولین سالگرد همایش حاج قاسم را با عنوان "حبیب انقلاب" با سخنرانی حاج کمیل کهنسال و مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران در مسجد دانشگاه آزاد در سالن آمفی تئاتر به‌صورت زنده با حضور روسا و معاونین و مسئولان  با توجه به پروتکل‌های بهداشتی خواهیم داشت.

 

وی گفت: جریان‌سازی در دانشگاه همان جریان‌سازی در جامعه است، پیش نشست‌هایی با موضوع تبیین مکتب سلیمانی که استمرار داشته باشد تا نسلی پویا با کادرسازی مناسب تراز انقلاب اسلامی با ارزش داشته باشیم، رهبر انقلاب فرموند سردار سلیمانی فاتح دل‌ها به پرورش نیروهای انسانی، خلاق و مقاوم به انقلاب پرورش داده، حبیب انقلاب به معنای پایبند به انقلاب است.

 

اسلامی خاطرنشان کرد: از شاخصه‌های اخلاقی سردار، عقلانی بودن و دوری از دنیاگرایی بوده است، مجموعه های پیام نور و آزاد و بسیج استادان و نخبگان بسیج دانشجویی در دو دانشگاه، صدا و سیمای مرکز استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برای اجرای برنامه گرامیداشت شهید سلیمانی پای کار هستند.

کد خبر 1009897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha