نفاق و مدیریت افراد نالایق عامل انحراف جامعه است

حجت الاسلام ابطحی گفت: نفاق، دین زدایی و مدیریت افراد نالایق مایه عامل انحراف جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «محمد صادق ابطحی» در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی به موضوع مدیریت در جامعه و جلوگیری از انحرافات اشاره کرد و اظهارداشت: نفاق، دین زدایی و مدیریت افراد پست مایه عامل انحراف جامعه بوده و تاریخ همواره بر این موضوع تاکرد کرده است.

 

عضو جامعه وعاظ اصفهان با اشاره به توصیه های حضرت زهرا(سلام الله علیها) افزود: آن حضرت در خطبه ای نفاق، رسیدن پست مایگان به مقام و منصب،دین زدایی، ایجاد جریان های فکری گمراه کننده را از عوامل انحراف در جامعه برشمرده است.

 

وی ادامه داد: افراد گمراه و تابع شیطان همواره در مسیر انحراف جامعه بوده اند و در گذر زمان نوع توطئه و چگونگی رفتار آن ها تغییر کرده و مومن باید همیشه باهوش و با دقت باشد.

 

نماینده اسبق ولی فقیه پدافند هوایی سپاه استان اصفهان، تصمیم خواص جامعه اسلامی در به انحراف کشیدن اسلام حقیقی پس از شهادت پیامبر اسلام اشاره کرد و اظهارداشت: در آن زمان حضرت زهرا (س) تنها در مقابله تمام انحرافات ایستاد و از اسلام و قرآن دفاع کرد.

 

وی از وجود این انحرافات در جامعه امروز نیز اشاره و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال انحراف و نابودی نظام با استفاده از تحریف و تخریب شخصیت ها بوده اند اما  وجود رهبری و بصیرت مردم مانع از شکست نظام شده است.

 

حجت الاسلام ابطحی یادآورشد: بصیرت مردم در 9 دی سال 88 فتنه را خاموش و رفراندومی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود که مردم همراه با رهبری توطئه دشمن را خاموش کردند.

 

 وی همچنین به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآورشد: این شهید در دوران فاع مقدس، فعالیت علیه عناصر تجزیه طلب و اشرار جنوب شرق کشور  و فرماندهی فراملی و خارج از محدودیت جغرافیایی کشور نقش خاصی داشت و الگویی برای هم رزمان و نیروهای مسلح و عموم مردم خواهد بود.

 

این سخنران مذهبی، ولایتمداری، مدیریت ارزشی و اسلامی، معنویت، صداقت، جاذبه حداکثری، حضور میدانی در عملیات ها، اقتدار در مدیریت، عدم گرایش به جناح های سیاسی  و  عدم اعتماد به دشمن را را از ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد.

کد خبر 1009923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha