نشست مجازی «ویژگی های کتاب خوب» در خراسان‌ جنوبی برگزار می‌شود

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان‌ جنوبی از برگزاری نشست مجازی ویژگی های کتاب خوب خبر داد.

«محمد حسین فروتنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: همانطور که برای داشتن جسم سالم، بدن به تغذیه خوب و سالم نیاز دارد، اگر فرد بخواهد روح و روان سالمی داشته باشد، باید روان فرد نیز غذای خوب و مناسبی را دریافت کند که بهترین غذای روح، مطالعه کتاب خوب  است.

 

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی افزود: در همین راستا اولین نشست ویژگی های کتاب خوب روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۱۶ در صفحه اینستاگرام کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی به آدرس ketab_khj@ برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه سخنران این نشست علی محمدی (مدرس دانشگاه و پژوهشگر امور فرهنگی) است، بیان کرد: جلسه دوم این برنامه پنجشنبه ۱۸ دی ماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

 

فروتنی با توجه به اهمیت توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه، توصیه کرد: افراد سعی کنند همیشه سراغ کتاب ‌های مفید و خوب بروند و از خواندن هر کتابی دوری کنند، زیرا اگر کتاب خوب انتخاب نشود می‌تواند تاثیرات ناخوشایند و منفی را بر فرد به جا بگذارد.

 

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: در کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی سعی کردیم تا در این ایام کرونایی از طریق فضای مجازی با برگزاری نشست ها و گارگاه های آموزشی، شرایط پیش آمده را به فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب‌های مفید تبدیل کنیم.

کد خبر 1010012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha