۵۰ عنوان برنامه در شهرستان بشرویه اجرا می شود

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه بیش از ۵۰ عنوان برنامه در شهرستان بشرویه اجرا می شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا، توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و ذبح ۲۰ راس گوسفند از مهمترین برنامه های اجرایی در این شهرستان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

«مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی مراسمی در مزار شهدای بشرویه با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان بشرویه برگزار شد.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه طی دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیش از 50 عنوان برنامه اجرا می شود، گفت: شب شهادت سردار سلیمانی مراسمی تحت عنوان «شب شعر مقاومت» با حضور شعرای شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در روز شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: در این روز بحث توزیع 600 بسته معیشتی و هر بسته به ارزش 350 هزار تومان بین نیازمندان این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

 

حسنی به اجرای بحث نذر قربانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل ها اشاره کرد و گفت: در روز 13 دی ماه تعداد 20 راس گوسفند به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی قربانی و گوشت آن بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه یادواره شهید سلیمانی در هیئت فاطمیه این شهرستان برگزار می شود، افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام پناهیان خواهند بود که به صورت مجازی در خصوص شهدای بشرویه و شهید حاج قاسم سلیمانی سخنرانی خواهند کرد.

 

وی در پایان بیان کرد: در 17 دی ماه به مناسبت چهلمین روز شهادت دانشمند ایرانی شهید فخری زاده یادواره ای در بشرویه برگزار می شود و در روز 18 دی ماه نیز حرکت کاروان خودرویی ضداستکباری در بشرویه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1010016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha