اصحاب رسانه استان کرمانشاه به «پویش ایران مهربان»  پیوستند

رخصی ، گفت: اصحاب رسانه استان کرمانشاه به «پویش ایران مهربان» پیوستندو هدف از اجرای این پویش حمایت و دستگیری مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه در نشستی با اعضای خانه مطبوعات و نمایندگان نشریات و رسانه های استان محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: "پویش ایران مهربان" از  ابتدای نیمه دوم سال جاری با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است.

 

وی با اشاره به ضرورت همراهی رسانه‌ها ‌در ‌ترویج و نشر پویش «ایران مهربان» افزود: رسانه ها و مطبوعات استان کرمانشاه همواره به عنوان بازوی نیرومند امداد عمل کرده و یاری رسان این نهاد در جلب و جذب مشارکت های مردمی بوده اند.

 

 رخصی اظهار کرد: اعضای خانه مطبوعات و نمایندگان نشریات و رسانه های استان در کنار پیوستن به پویش ایران مهربان؛ رسالت مهم انتشار و انعکاس اخبار این پویش را نیز برعهده دارند.

 

وی تصریح کرد: هم اکنون با پیوستن دستگاه های اجرایی، سازمان ها و شرکت های خصوصی در استان به پویش ایران مهربان بیش از پنج هزار و ۲۴۵ پدر معنوی برای فرزندان یتیم و محسنین کرمانشاهی جذب شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خاطر نشان کرد: با انعکاس و پوشش خبری مناسب این پویش از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دیگر آحاد مردم نیز برای پیوستن به پویش ایران مهربان ترغیب و تا پایان امسال حدود ۳۷ هزار حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان جذب شود.

 

مدیر مسئول خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز در این نشست ضمن استقبال از پویش مذکور؛ با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۶۰ رسانه مکتوب و غیر مکتوب در استان فعالیت می کنند، گفت: از ظرفیت رسانه ها و مطبوعات استان به منظور ترویج «پویش ایران مهربان» استفاده خواهیم کرد.

 

وحید نیشابوری تصریح کرد: همچنین خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل فرهنگی و صنفی از هیچ تلاشی برای ترویج پویش ایران مهربان و پیوستن خبرنگاران و اصحاب رسانه به این پویش دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 1010041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha