برگزاری نشست توجیهی طرح ملی ایران قوی ویژه رابطین شبکه فهما شهرستان های همدان

ناهیدی فرد گفت: سومین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی ایران قوی ویژه رابطین شبکه فهمای شهرستان های همدان برگزار شد.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: سومین نشست آموزشی و توجیهی رابطین شبکه فهما شهرستان های همدان در زمینه طرح ملی «ایران قوی» با حضور کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: در این نشست رابطین کانون های مساجد شهرستان های بهار و ملایر به صورت جلسات جدا گانه حضور داشتند و رابطین بقیه شهرستان های  همدان نیز در آینده  در این جسات  حضور خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه در دومین سال فعالیت فهما(فرهنگ و هنر مساجد ایران) محور فعالیت کانون‌های مساجد براساس طرح «ایران قوی» انجام می شود، گفت: این طرح شامل قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزم ایران اسلامی است که در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق و با برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ساختاری اجرا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: فعالان کانون های مساجد می توانند با شرکت در این طرح ملی و ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد، امتیاز برای خود کسب کنند که بر اساس این امتیازها، کانون برتر انتخاب خواهد شد و با بررسی داوران و امتیازهای درج شده، پایتخت طرح ملی ایران قوی تعیین خواهد شد.

 

سرپرست ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به اینکه در طرح ملی «ایران قوي»، به جریان سازي گفتمان انقلابی، اسلامی و  فعالیت های فرهنگی در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی  هنری در سطح کانون های مساجد توجه دارد، افزود: ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و  اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله رویکردهای این طرح است و در تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد گام برمی دارد.

 

ناهیدی فرد در ادامه با تشریح نحوه بارگذاری برنامه ها و مدارک در سامانه بچه های مسجد،  جهت آشنایی بیشتر شبکه رابطین فهما شهرستان های همدان گفت:  این جلسات آموزشی و توجیهی سومین جلسه جهت ثبت اطلاعات کانون ها در طرح ملی ایران قوی است.

 

کد خبر 1010078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha