اجرای «طرح مقاومت اقتصادی سردار سلیمانی» از اول بهمن ماه در شهرستان قدس

«طرح مقاومت اقتصادی سردار سلیمانی» از اول بهمن ماه در شهرستان قدس اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،به منظور بررسی راه کارهای توسعه اشتغال زندانیان، جلسه ای با حضور حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان قدس، سرکار خانم واثقی فرماندار، دادستان، نیروی انتظامی، مدیران شهرک صنعتی، روسای ادارات همچون شبکه بهداشت، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرمانداری برگزار گردید.

این جلسه در راستای اشتغال زندانیان و رفع موانع و مشکلات پیش روی اشتغال زندانیان، برگزار و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این جلسه اظهار داشت: نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت و در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها قاسم سلیمانی در هفته مقاومت هستیم، طرح اشتغال زایی برای زندانیان طرح زیبا است که میخواهد انجام شود و از منظر مقاومت در راستای مقاوم سازی جامعه به آن نگاه کنیم و از مصادیق تعاون بر و تقواست.

وی گفت: همانطور که قرآن به ما دستور می‌دهد در خصوص تعاون بر و تقوا، هم افزایی و کمک کردن، در این برهه که مورد تهاجم همه جانبه دشمن هستیم مهم تر از اشتغال زایی برای قشر آسیب دیده نیست.

امام جمعه شهر قدس درباره اجرای این طرح بیان کرد: اشتغال زندانیان و آسیب دیدگان، بهترین راه برای اصلاح آنان و کمک به فرهنگ جامعه و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است. این طرح نمونه و مصداق کار خیر و تعاون بر بر و تقواست.

مقرر شد، طرح اشتغال زندانیان و بهبود یافتگان از اعتیاد با عنوان "طرح مقاومت اقتصادی سردار سلیمانی " از اول بهمن ماه با همکاری بخش خصوصی و حمایت ادارات و دستگاه ها آغاز شود.

کد خبر 1010096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha