نماز جمعه ۱۲ دی در جهرم اقامه می شود

کاتبی از اقامه نماز جمعه ۱۲ دی ماه به سبب زرد شدن وضعیت شهرستان جهرم در شیوع بیماری کرونا خبر داد.

«ناصر کاتبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به زرد شدن وضعیت جهرم از حیث بیمار کرونا نمازجمعه فردا ۱۲ دی ماه در این شهر اقامه می شود.  

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم افزود: این در حالی است که در سال جاری تنها چند هفته در جهرم نماز جمعه اقامه شده و روند برپایی این آیین با اعلام دانشگاه علوم پزشکی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس برپا می شود.

 

وی باتوجه به اینکه زرد شدن وضعیت کرونایی دلیل بر کنترل این بیماری نیست از نمازگزاران می خواهیم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در این آیین عبادی و سیاسی شرکت کنند.

 

کاتبی با اشاره به اینکه پیش از این، عدم اقامه نماز جمعه در جهرم به سبب قرمز بودن وضعیت شهرستان اقامه نشده است، عنوان کرد: وضعیت شهرستان جهرم در هفته گذشته نارنجی بود اما اقامه نماز جمعه تنها در شهرهای زرد و سفید امکان پذیر است.

 

وی با اشاره به اینکه در برپایی نماز جمعه تابع تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی جهرم و ابلاغ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس هستیم، اظهار کرد: تعیین روند وضعیت شهرستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام می شود.

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم با اشاره به اینکه طبق اعلام رسمی ستاد استانی مقابله با کرونا تمامی شهرها در وضعیت زرد هستند، خاطرنشان کرد: بنابراین نمازجمعه این هفته علاوه بر جهرم در تمامی شهرستان ها و شهرهای استان فارس با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برپا می شود.

 

کاتبی با اشاره به اینکه بیماری کرونا در جهرم در ماه های اخیر وضعیت نامناسبی داشته است، تصریح کرد: اقامه نماز جمعه در جهرم تنها با تغییر وضعیت بیماری کرونا امکان پذیر بوده که این مهم نیز در گرو رعایت مردم به توصیه ها و شیوه نامه های بهداشتی است.

 

کد خبر 1010103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha