بیش از ۹۰۰ هزار گلستانی حائز شرایط مجمع الکترونیکی شرکت سرمایه گذاری گلستان

فرهانیان گفت: از مجموع یک میلیون ۳۸۴ هزار سهام دار عدالت در استان گلستان ۶۶ درصد آنها یعنی ۹۲۵ هزار نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند و می توانند در مجمع الکترونیک شرکت سرمایه گذاری گلستان شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد جواد فرهانیان» ظهر امروز (پنجشنبه 11 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا اینجای کار شرکت های سرمایه گذاری استانی شرکت های تعاونی بودند ولی از اینجا به بعد افراد حقیقی استان که شامل 925 هزار نفری که روش غیرمستقیم سهام داری را در بحث سهام عدالت انتخاب کردند ذینفع خواهند بود.

 

مدیر توسعه و برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی ادامه داد: تمام افراد دارای سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند با تشکیل مجمع الکترونیک شرکت سرمایه گذاری استان در تصمیم گیری سهام خود می توانند دخیل شوند.

 

فرهانیان افزود: از مجموع یک میلیون 384 هزار سهام دار عدالت در استان گلستان 66 درصد آنها یعنی 925 هزار نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند و می توانند در مجمع الکترونیک شرکت کنند.

 

وی گفت: سرمایه زیادی از طریق سهام عدالت در اختیار شرکت سرمایه گذاری استان قرار دارد و در صورت انتخاب مدیران خبره و با حضور حداکثری مردم در مجامع عمومی به طور عادی و فوق العاده، تصمیمات بزرگی در این شرکت اخذ می شود.

 

مدیر توسعه و برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی متذکر شد: ثمره این تصمیمات در قالب سود و افزایش ارزش سهام خود را نشان می دهد.

 

 

کد خبر 1010125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha