پویش مجازی عکس «سربازان حاج قاسم» برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری شاهچراغ روستای کریزان زیرکوه با بیان اینکه پویش مجازی عکس «سربازان حاج قاسم» برگزار می شود، گفت: این پویش مجازی مخصوص کودکان و نوجوانان تا مقطع راهنمایی است.

«ناصر رازی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شاهچراغ روستای کریزان زیرکوه به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شاهچراغ روستای کریزان زیرکوه در ادامه گفت: این کانون با همکاری پایگاه بسیج به آراستگی محیط مسجد و محله این روستا با توجه به 2 محور اصلی فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی خواهد پرداخت.

 

وی با بیان اینکه پویش مجازی با محوریت سردار سلیمانی توسط کانون فرهنگی هنری شاهچراغ کریزان برگزار می شود، افزود: در این پویش به موضوعات مختلفی از جمله عکس و دلنوشته در محل کار و منزل با محوریت سردار دل ها پرداخته خواهد شد.

 

رازی با اشاره به برگزاری پویش مجازی عکس با عنوان«سربازان حاج قاسم» در این کانون گفت: این پویش مجازی مخصوص کودکان و نوجوانان تا مقطع راهنمایی است و می توانند عکس های خود را برای شرکت در این پویش به کانون ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شاهچراغ روستای کریزان زیرکوه در پایان بیان کرد: در شب شهادت سردار سلیمانی مراسمی در مسجد به همت کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و در این مراسم برگزاری زیارت عاشورا، ختم قرآن کریم و مراسم سینه زنی و عزاداری در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1010134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha