مراکز نیکوکاری پایه های مردمی کردن کمیته امداد است

آسوده با بیان اینکه مراکز نیکوکاری پایه های مردمی کردن کمیته امداد است، گفت: مراکز نیکوکاری در عرصه اجتماعی هم مسجد محور و هم امام محور هستند که این امر تاثیر بسزایی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای مردم و جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» امروز(۱۱ دی) در مراسم توزیع ۲ هزار سبد غذایی با بیان اینکه در واقع مراکز نیکوکاری پایه های مردمی کردن کمیته امداد است، گفت:امامان نماز در مساجد، خدمت رسان هم محسوب می‌شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری در عرصه اجتماعی هم مسجد محور و هم امام محور هستند که این امر تاثیر بسزایی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای مردم و جامعه دارد.

 

وی به بیش از ۴۰۰ سنگر خدمت رسانی با عنوان مراکز نیکوکاری در مساجد سطح استان با محوریت امام جماعت اشاره کرد و گفت: تا کنون توسط کمیته امداد اداره یک مشهد و مراکز نیکوکاری تحت نظارت ۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

آسوده از ایجاد قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه در استان گفت و ادامه داد کمیته امداد مسئول کمیته تامین، پشتیبانی و مشارکت مردمی است و با همراهی همه دستگاه های عضو این قرارگاه حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از اجرای طرح با عنوان《شهید سلیمانی》که محوریت آن با مسجد سنگر سلامت است، گفت و بیان کرد: در قالب این طرح، خدمات پرستاری و تهیه دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن با مشارکت مراکز نیکوکاری و خیران و بخش های اقتصادی تهیه و بین بیماران نیازمند توزیع می‌شود.

کد خبر 1010181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha