آثار فرهنگی هنری درباره حاج قاسم طی چندین ماه توسط گروه های مختلف در حال تولید است

مدیر مرکز آفرینش های هنری و ادبی سازمان بسیج مستضعفین گفت: متولی فعالیت هایی که برای حاج قاسم تولید می شود، خود مردم هستند و امروز شاهد آن هستیم که در فضای رسانه ای کشور تولیدات خوب و فاخری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، مصطفی زیبایی نژاد پنجشنبه (11 دی) در مراسم معرفی برنامه ها و تولیدات کمیته فرهنگی هنری مکتب شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مهمترین آثاری که ماندگاری دارند و قطعاً می شود با آن ها فرهنگ و ویژگی های شهدا را ماندگار کرد و ترویج داد، آثار هنری است.

 

 

 

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری سازمان بسیج بیان کرد: هنر قالبی است که وقتی ماندگارترین تمدن ها در قالب هنر ریخته شود، ماندگار می شود.

 

 

وی بیان کرد: مراکز آفرینش های هنری و ادبی بسیج سراسر کشور که در استان ها شکل گرفته و دو سه سالی است فعالیت ها و تولیدات فرهنگی و هنری دارد،؛  در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، از ابتدای سال برنامه ریزی هایی دارد.

 

 

 

زیبایی نژاد اظهار کرد: فیلم های مستند، فیلم های داستانی، نماهنگ ها، پویانمایی و تولید کتاب های صوتی و مکتوب از برنامه ریزی هایی بود که به صورت کلی در مراکز آفرینش های هنری سازمان بسیج برنامه ریزی شد.

 

 

وی افزود: در استان کرمان ستاد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شده و دوستان زحمت کشیدند کمیته فرهنگی و هنری این ستاد را با همکاری ارشاد راه اندازی کرده و تولیدات خوب و فاخری را تولید کردند و انتشار دادند.

 

 

 

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری سازمان بسیج خاطر نشان کرد: امروز شاهد آثار فاخر و خوبی درباره شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که در رسانه ها، فضای مجازی و در تلویزیون در حال پخش و انتشار است.

 

 

 

وی در خصوص تعداد آثار، گفت: به جهت اینکه مردم به شهید حاج قاسم سلیمانی علاقه خاصی داشتند و محبوبیتی که بین مردم هست امسال فکر نمی کنم کسی بتواند آمار دهد زیرا از چندین ماه گذشته تمام گروه های مختلف مردمی، موسسات فرهنگی و هنری و ادارات و ارگان های فرهنگی و هنری، کار می کنند.

 

 

 

زیبایی نژاد در پایان تصریح کرد: متولی فعالیت هایی که برای حاج قاسم تولید می شود، خود مردم هستند و امروز شاهد آن هستیم که در فضای رسانه ای کشور تولیدات خوب و فاخر تولید شده و در این ایام هم پخش می شود.

کد خبر 1010197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha