امنیت و وحدت آفرینی ۲ شاخصه اصلی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است

شهبازی با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امنیت و وحدت آفرینی ۲ شاخصه اصلی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست شورای اداری استان البرز با محوریت گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که پنجشنبه ۱۱ دی در سالن شهداء دولت در استانداری البرز برگزار شد گفت:  امنیت و وحدت آفرینی ۲ شاخصه اصلی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

استاندار البرز افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره ملی مقاومت است که در دوران حیات خود امنیت را برای مردم ایران و منطقه به همراه آورد و پس از شهادت وحدت آفرین ملت های مظلوم و ستمدیده بود.

 

وی با اشاره به اهمیت رشد زیرساخت ها در استان البرز بیان کرد: یکی از خلاء های جدی در استان البرز این است که نرخ بودجه با میزان رشد جمعیت این استان هماهنگی و همخوانی ندارد.

 

وی اظهار کرد: زیرساخت های استان در پس رشد سریع جمعیت جامانده است و این میزان عقب ماندگی از ابعاد مختلف آموزشی، فرهنگی و ... قابل ارزیابی و مشاهده است.

 

شهبازی ادامه داد: با وجود کم بود بودجه های لازم در بخش های مختلف، آنچه زمینه رشد و پویایی استان البرز را ایجاد کرده است، وحدت و اتحاد است.

 

وی با اشاره به اینکه کار دولت تعطیل بردار نیست عنوان کرد: با وجود سختی ها، تحریم ها و فشارهای موجود، همچنان دولت، نظام و مردم فعالیت های خود را ادامه می دهند و به دنبال تحقق اهداف و برنامه ها هستند.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: شرایط کرونا و سختی های شیوع این بیماری نتوانست مانع روند فعالیت ها و برنامه ها شود، آنچنان که با رعایت قوانین بهداشتین معین شده تمامی برنامه ها تا کنون محقق شد.

 

 

کد خبر 1010235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha