برگزیدگان جشنواره شعر دفاع مقدس گلستان معرفی شدند

کاظمی گفت: ۱۷ اثر برگزیده جشنواره شعر دفاع مقدس گلستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا کاظمی» عصر امروز (پنجشنبه 11 دی) در آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس استان گلستان اظهار کرد: این مراسم امروز با حضور جمعی از شاعران استان گلستان برگزار شد و با ارتباط مجازی در سطح استان برگزار شد.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان گلستان ادامه داد: بالغ بر 170 اثر به این جشنواره ارسال شد و مورد داوری قرار گرفته است و از این میزان 17 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده است که به جشنواره ملی شعر دفاع مقدس راه پیدا می کند.

 

کاظمی بیان کرد: نقش ادبیات و شعر و هنر در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

 

وی افزود: در مجموعه حفظ و آثار و ارزش های دفاع مقدس در تلاش هستیم که از هنرمندان عرصه ادبیات دفاع مقدس برای چاپ آثار خود حمایت کنیم.

 

گفتنی است براساس نظر هیئت داوران  قاسم بای ( نفر اول در محور مقاومت)، شعبانعلی یازرلو ( نفر اول در محور گام دوم انقلاب)، محسن حیدریان فرد (نفر اول در محور دفاع مقدس)، سیده محدثه حسینی (نفر دوم در محور دفاع مقدس) و مینا سراوانی (نفر سوم در محور دفاع مقدس) را معرفی کردند.

 

هیئت داوران همچنین «نادر پروند وار»، «سهیل نصرتی»، «فاطمه کیقبادی»، «گلی دیلم کتولی» و «سمیه قاسمی» را شایسته تقدیر دانستند.

 

همچنین هیئت داوران، «محمد علی مرادزاده،» «فاطمه رضایی»، «مریم شیخ»، «محمد صادق میرشکار» و «بهمن نفس پور» را در بخش شاعران کودک و نوجوان انتخاب کردند و از «حسین عبدی»، «راحمه شهریاری» و «ندبه محمدی» به عنوان نفرات برگزیده بزرگسال در بخش کودک تجلیل شد.

کد خبر 1010253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha