کسب رتبه برتر ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان مرکزی در کشور

کریمی از کسب رتبه برتر ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان مرکزی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «غلامرضا کریمی» در مراسم مردان میدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام (ره)گفت: ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان مرکزی از ابتدای تشکیل با محوریت ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به کسب موفقیت های چشمگیری این ستاد افزود: این موفقیت ها حاصل همدلی و هم افزایی دستگاه های استان و مشارکت مردمی برای اجرای باشکوه برنامه ها بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های این ستاد تا پایان سال ادامه دارد، اظهار کرد: کسب رتبه برتر ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان مرکزی در کشور نشان از حرکت شتابنده استان برای گرامیداشت فرهنگ دفاع مقدس است و خوشبختانه این ستاد در ایام و مناسبت های مختلف برنامه های اثرگذاری با نقش چشمگیر مردم برگزار کرده است.

 

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی  افزود: این شهید بزرگوار عمر با برکت خود را در راه عمل به فرامین ولایت و کسب شهادت صرف کرد و اینکه امروز می بینیم این شهید عزیز در قلوب مردم سراسر دنیا جایگاه و محبوبیت والایی دارد از مردم داری و ولایتمداری ایشان است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ساده زیستی، دفاع از مظلوم، مبارزه با استکبار، ولایتمداری و شجاعت را از ویژگی های شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: باید این ویژگی ها سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد و مکتب ایشان که مکتبی جامع است الگوی برای حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهید سلیمانی در همه عرصه ها خدمات و اقدامات برجسته ای برای نظام اسلامی به ارمغان آورد، گفت: امروز حفظ دستاوردهای شهید سلیمانی یک رسالت و وظیفه مهم است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

 

وی با اشاره به تدارک 250 برنامه در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی و چهلمین روز از شهادت دکتر فخری زاده، ادامه داد: این برنامه ها به همت ستاد چهل سالگی دفاع مقدس در استان با محوریت مردم تدارک دیده شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این برنامه ها در 12 شهرستان استان برگزار می شود، ادامه داد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا برنامه های محتوایی با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج مکتب شهید سلیمانی و شهدای علمی کشور برگزار می شود.

کد خبر 1010263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha