برخورداری از مجتمع دامداری از نیازهای اصلی عشایر داراب است

فرودی گفت: یکی از نیازهای اصلی عشایر داراب برخورداری از مجتمع دامداری است که باعث افزایش تولید و اشتغال پایدار در مناطق عشایری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اصغر فرودی»، امروز (پنج شنبه 11 دی) در جلسه شورای عشایری داراب با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به عشایر گفت: خدمت کردن به عشایر موجب توسعه اقتصادی سراسر کشور می شود.

 معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه داراب افزود: یکی از نیازهای اصلی عشایر داراب برخورداری از مجتمع دامداری است زیرا نگهداری دام با مشکلات زیست محیطی همراه می شود.

وی اضافه کرد: ایجاد مجتمع دامداری باعث افزایش تولید و اشتغال پایدار در مناطق عشایری می شود و با حمایت و تلاش مسئولان ر این زمینه به عشایر داراب کمک خواهد شد.

فرودی از ساخت مدرسه عشایری در داراب خبر داد و بیان کرد: فرمانداری داراب با همکاری اداره نوسازی و خیرین نیک اندیش و اعتبارات شهرستان، قصد احداث مدرسه عشایری برای 280 دانش آموز عشایری را دارد.

وی برخورداری عشایر از خدمات مختلف را حق این قشر زحمتکش دانست و گفت: از اداره های متولی، تقاضا داریم، برق رسانی به عشایر «علی آباد» را مورد پیگیری قرار دهند.

کد خبر 1010293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha