عفاف و حجاب فاطمی بهترین الگو برای زنان جامعه است

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با تاکید به اینکه رعایت عفاف و حجاب، سلامتی جامعه را به دنبال دارد گفت: عفاف و حجاب فاطمی بهترین الگو برای زنان جامعه است.

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به لزوم الگوسازی سیره حضرت زهرا(س) به‌ویژه حجاب و عفاف ایشان در جامعه اظهار کرد: حجاب یک اصل ضروری دین و عفاف گوهر زن است که شخصیت زن با آن شناخته می‌شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه حجاب و پوشش زمینه عفاف و حیا را در زن فراهم می‌کند افزود: حجاب از ریشه حجب و حیاست و بی‌حجابی باعث از بین رفتن حجب و حیا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حجاب و پوشش با حضور در اجتماع منافاتی ندارد گفت: فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) ثابت کردند که می‌شود فعال اجتماعی بود در عین حال حجاب و پوشش را هم رعایت کرد.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: ما در جامعه اسلامی حضور زنان را در عرصه‌های مختلف اجتماعی حتی در دوران دفاع مقدس داشتیم و باید این مطلب را فرهنگ‌سازی و الگوسازی کرد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با تاکید به اینکه رعایت عفاف و حجاب، سلامتی جامعه را به دنبال دارد خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب فاطمی بهترین الگو برای زنان جامعه است.

 

کد خبر 1010347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha