برگزاری حدود ۱۰ برنامه محوری دهه بصیرت به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

هاشمی از برگزاری حدود ۱۰ برنامه محوری ویژه گرامیداشت دهه بصیرت به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول دهه بصیرت از نهم دی ماه تا ۱۹ دی ماه برگزار می شود.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر استان مازندران اظهار کرد:  مسجد همواره نقش پیشتازانه در امور جامعه اسلامی داشته است و بچه های مسجد هم همواره پیشگام در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی انقلابی و ارزشی بودند. 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر افزود: همچنان که بچه مسجدی ها در دوران هشت سال دفاع مقدس، الگو و نمونه بارز برای جامعه بودند اکنون هم در پاسداشت ارزش ها باید الگو و نمونه بوده و در راس باشند.

 

وی با بیان اینکه دهه بصیرت، دهه بصیرت افزایی و روشنگری در مورد ارزش های انقلاب است، خاطر نشان کرد: در این دهه تلاش داریم تا جوانان و نوجوانان، بیش از پیش با ارزش ها انقلاب و زندگی شردارانی همچون سردار سلیمانی آشنا شوند.

 

هاشمی از برگزاری حدود 10 برنامه محوری دهه بصیرت به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول دهه بصیرت از نهم دی ماه تا 19 دی ماه برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، توزیع گوشت قربانی، اجرای دکلمه خوانی و انتشار در فضای مجازی به همت خواهران فعال در کانون، برگزاری مراسم روضه خوانی به مدت 5 شب، برپایی موکب و توزیع بسته های خوراکی با رعایت پروتکل های بهداشتی، نشست های بصیرتی و آگاهی بخشی در سطح فضای مجازی و پخش پوستر سردار سلیمانی در سطح شهرستان بهشهر در بین مردم از برنامه های مهم دهه بصیرت، ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در این کانون است.

کد خبر 1010418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha