رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی خاص سالگرد شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کمک های مومنانه امروز ۲۴ هزار بسته معیشتی است و ارزش ریالی جمع کل بسته ها ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی جمعه (12 دی) در رزمایش کمک مومنانه در لشکر 41 ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه قهرمان ملت ایران و جهان اسلام سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراهش ابومهدی المهندس و حاج حسین پورجعفری گفت: در هفته مقاومت در استان کرمان هم برنامه های متنوعی با رعایت پروتکل های سختگیرانه بهداشتی و هم حوزه مردم یاری و مردم نوازی برای مردم با آن نظام مردمداری شهید حاج قاسم سلیمانی، در حوزه های عمرانی، اجتماعی، کمک های مومنانه، نذر خون و هم در حوزه های جهیزیه پیش بینی شده است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه برنامه امروز در قالب قرارگاه اجتماعی است، افزود: قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه خدمات اجتماعی استان با رده های حمایتی برای نیازمندان و کسانی که در حوزه ویروس منحوس کرونا دچار چالش و مشکل شدند، تشکیل دادیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: الان نزدیک به یک سال خدمات اجتماعی و کمک های مومنانه به صورت مرحله ای و گام های اول، دوم و سوم برای مردم عزیز با شناسایی که در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ها انجام شده، اقدام شده است.

 

 

سردار معروفی بیان کرد: در سالگرد شهادت شهید عزیز، نجیب، مومن، با اخلاص و مقتدر، سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی این مرحله از کمک های مومنانه خاص سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی است برای کسانی که قبلاً شناسایی شدند و با اولویت طرح شهید سلیمانی در حوزه قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا، در حوزه محله محور و خانه محور امروز در دستور کار بسیج و دانشگاه علوم پزشکی است و آن را دنبال می کنند و اثرات بسیار خوبی هم داشته است.

 

وی در خصوص کمک های مومنانه، اظهار کرد: کمک های مومنانه امروز 24 هزار بسته معیشتی است و ارزش ریالی هر بسته معیشتی تقریباً 350 هزار تومان و ارزش ریالی جمع کل بسته ها 8 میلیارد و 400 میلیون تومان است که شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، رب گوجه فرنگی و حبوبات است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد، آستان قدس، سازمان تبلیغات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه رده هایی هستند که در این 24 هزار بسته معیشتی مشارکت دارند.

 

 

وی با بیان اینکه این پایان مرحله کار قرارگاه خدمات اجتماعی ما نیست و شروع هم نیست، افزود: طی یک سالی که شروع شده همه کارها در قالب این قرارگاه است و تا زمانی که درگیر این ویروس منحوس کرونا باشیم این کمک ها ادامه دارد.

 

 

سردار معروفی ادامه داد: تا پایان سال نیز یک مرحله دیگر کمک مومنانه در ایام 22 بهمن و دهه فجر و همچنین یک مرحله هم در ایام ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار خواهیم داشت.

کد خبر 1010432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha