تنها راه حل برون رفت از تمام مشکلات کشور خودباوری و اعتماد به جوانان است

حجت الاسلام عادل پور خودباوری و اعتماد به جوانان، دانشمندان و نیروی داخلی را تنها راه برون رفت از تمام مشکلات کشور برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمد جواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه 12 دی ماه) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: انتقامی سخت و قطعی در انتظار تمام عاملان، مسببان و مباشران جنایت ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و همچنین دانشمند هسته ای شهید فخری زاده است و لذا انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی با بیرون کردن آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل و مجازات عملی ترامپ از طرف امت اسلامی قطعی خواهد بود.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر تست انسانی واکسن کرونا ایرانی توسط دانشمندان جوان کشور را افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در هفته گذشته شاهد این اتفاق ارزشمند بودیم، این واکسن که توسط دانشمندان جوان ایرانی تولید شد که مایه غرور و فخر است.

 

وی خودباوری و اعتماد به جوانان، دانشمندان و نیروی داخلی را تنها راه برون رفت از تمام مشکلات کشور برشمرد و تصریح کرد: به رغم همه تحریم ها و فشارها این کار بزرگ صورت گرفت و تا الان هم موفقیت‌آمیز بوده و این نیز بیانگر آن است که ما می توانیم.

 

حجت الاسلام عادل پور بر لزوم رفع مشکل گرانی و کمبودها از سوی مسئولان استانی و کشوری تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان کشوری و استانی باید نسبت به رفع سریع مشکل گرانی ها و کمبود برخی اقلام اساسی چاره اندیشی کنند.

 

وی اضافه کرد: به رغم وعده مسئولان تاکنون این مشکل حل نشده است، لذا مدیران و مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند، علاوه بر آن نیز باید مسئله گرانی و کمبود کالاها از طریق نظارت صحیح کنترل شود.

 

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه اقلام اساسی در برخی از شهرها به قیمت 2 برابر فروخته می‌شود عنوان کرد: دولت باید به مردم پاسخ دهد و اگر امکان کنترل به شیوه فعلی وجود ندارد بعضی از اقلام حیاتی ضروری را کوپنی کنند.

 

وی با اشاره به بازدید مسئولان کشوری از شهرستان ها خاطر نشان کرد: مسئولان باید در سفر به شهرستان‌ها رهاورد نظارتی یا عملیاتی داشته باشند.

 

حجت الاسلام عادل پور استفاده بهینه از سرمایه ها را خواسته و مطالبه عمومی مردم خواند و تاکید کرد: متوجه شدیم ورزشگاه 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان طی سه ماه گذشته به جمعیت هلال احمر تحویل داده شده و این در حالی است که هزینه‌های بسیار سنگینی برای دو طرح زمین چمن و استخر سرپوشیده در این ورزشگاه صرف شده است.

 

وی ابراز کرد: مقرر شده بود این ورزشگاه با حضور ورزشکاران در سطح ملی و استانی بدرخشند، متاسفانه به دلیل کم توجهی و بی توجهی سوء مدیریت آسیب‌های فراوانی به آن وارد شده و نمی دانیم ورزش چه ارتباطی با هلال احمر دارد.

 

امام جمعه خرمشهر خطاب به مسئولان کشور، استان و شهرستان خواستار دور نگه داشتن ورزش از سیاست شد و عنوان کرد: باید ورزش را از سیاسی بازی و سیاسی کاری دور نگه دارند و به اهل آن بسپارید؛ متاسفانه برخی از نگاه های سیاسی مسائل را پیچیده کرد و مشاهده می کنیم امروز وضعیت به اینگونه تبدیل شده که امیدواریم در آینده این مسائل حل و فصل شوند.

 

وی به سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم وعده هایی که در این سفر داده شده محقق شود، البته توقع ما انجام کارهای بزرگ و برداشتن گام های اساسی در شهرستان خرمشهر برای حل مشکلات در آینده است.

 

حجت‌ الاسلام عادل ‌پوربر لزوم ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد بومی تاکید کرد و یاد آور شد: تکمیل پروژه بیمارستان شهید دکتر موسوی و تجهیز بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر، همچنین توجه خاص و تخصیص بسته‌های معیشتی به نیازمندان، توسعه نیروگاه برق و فولاد کاوه از قول های رئیس بنیاد مستضعفان کشور بود که امیدواریم این قول ها نیز عملیاتی شوند.

 

کد خبر 1010475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha