اعلام ویژه برنامه های دهه «مقاومت، بصیرت و ولایت» در حوزه فرهنگ

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از همراهی اهالی فرهنگ و هنر استان در برگزاری برنامه های دهه مقاومت، بصیرت و ولایت خبر داد.

«علی پیروزمنش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: بخش ویژه سومین جشنواره آواها و نغمه‌های دینی «ترنم آسمانی» به موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص یافته است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: گروه های شرکت کننده در این جشنواره در رثای سیدالشهدای جبهه مقاومت ، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همنوایی می پردازند.

وی از مشارکت در برگزاری ویژه برنامه فرهنگی و هنری با عنوان «پویش سردار دل‌ها» در رشته های کلیپ، پوستر، اینفوگرافی، پادکست، خوانندگی، موشن گرافیک، فیلم کوتاه، پویانمایی و کتاب خبر  داد.

پیروزمنش، برگزاری نمایشگاه مجازی پوستر با عنوان «قیام قاسم» با حضور 50 اثر از هنرمندان گرافیست تبریز، طراحی و چاپ پوستر به تعداد دو هزار عدد و توزیع در سطح استان، تولید و انتشار پوستر و کلیپ های مختلف در فضای مجازی را از دیگر اقدامات در حال اجرا برشمرد.

وی تبلیغات محیطی و فضاسازی اداره کل، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و مراکز وابسته و برگزاری نمایشگاههای مجازی و ویژه‌برنامه‌های مختلف توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.

کد خبر 1010502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha