آیت الله مصباح یزدی در دفاع از اسلام و انقلاب همواره در خط مقدم قرار داشت

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت الله مصباح یزدی در دفاع از اسلام و انقلاب همواره در خط مقدم قرار داشت.

آیت الله «علی اکبر مسعودی خمینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی به حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری ، خانواده و اطرافیان ایشان و عموم ملت ایران ابراز داشت: بنده بیش از 40 سال به شکل نزدیک و صمیمی با ایشان ارتباط داشتم.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: حقیقتاً باید بگویم که این عالم مجاهد و فرزانه از منظر اخلاقی و علمی فردی برجسته و از حیث مبارزاتی و انقلابی، همواره در خط امام و رهبری بود و در دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نمی کرد.

 

وی افزود: مرحوم آیت الله مصباح به معنای واقعی کلمه از جهات مختلف برای عموم طلاب و روحانیون الگو بودند به طوری که در عرصه علمی و کارهای پژوهشی بسیار جدی و پرکار بودند و در دوران جوانی از محضر بزرگانی چون امام خمینی(ره)، علامه طباطبایی(ره) و مرحوم آیت الله بهجت بهره های بسیار بُردند.

 


تولیت سابق آستان مقدس حضرت معصومه(س) همچنین گفت: آیت الله مصباح یزدی شخصیتی بودند که هیچ کس نمی تواند در خدمات علمی به ویژه در عرصه فلسفه و عرفان و نیز تفسیر قرآن و همچنین دهه ها فعالیت و مجاهدت انقلابی ایشان تشکیک وارد کند، کما این که تولید آثار علمی و تحقیقاتی بسیار و نیز تربیت شاگردان ارزشمند و فاضل از جمله برکات وجودی ایشان در زمان حیات این بزرگوار بوده است.

کد خبر 1010525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha