برگزاری مسابقه واگویه هایی برای سردار در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا

کارگر اومالی از برگزاری مسابقه دلگویه ها و صحبت هایی با سردار سلیمانی در قالب « واگویه هایی برای سردار » خبر داد و گفت: تلاش داریم تا کودکان و نوجوانان نقش پررنگ تری در این مسابقات داشته باشند و با زندگی اهل بیتی آشنا شوند.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: «سوگواره یاس نبوی» به عنوان مهمترین و اصلی ترین برنامه در ایام فاطمیه است که به همت کانون فرهنگی حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: «سوگواره یاس نبوی» گامی برای آشنایی با زندگی و راه و روش زندگی فاطمی است که باید در بین نسل های مختلف نهادینه شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار آثار مهم و اثرگذاری که برای مسابقه سوگواره یاس نبوی  به دبیرخانه ارسال شده است؛ فرزندان و کودکان و نوجوانان در مسابقه «واگویه هایی برای سردار» هم خوش درخشیدند و آثار خوبی تاکنون به کانون ارائه شده است.

 

کارگر گفت: برگزاری این مسابقات فرهنگی یکی از اقدامات موثر در معرفی و شناساندن اهل بیت(ع) به نسل جوان و نوجوان است که تاثیر بسیاری در عرصه‌های مختلف زندگی نسل جدید خواهد داشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا تصریح کرد: سوگواره یاس نبوی در نکا در دو بخش کودک ( 6 تا 9 سال) و نوجوانان ( 10 تا 15 سال) برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را با موضوع فاطمه یگانه دختر پیامبر، فاطمه و سبک زندگی فاطمی و عزاداری، سوگواری و آیین های مذهبی فاطمی ارسال کنند.

 

وی با اعلام اینکه بخش های سوگواره یاس نبوی نکا در بخش قصه گویی در قابل معرفی کتاب، داستان کوتاه و شعرخوانی است، یادآور شد: علاقمندان آثار خود را حداقل در 5 دقیقه و حداکثر در 10 دقیقه با معرفی خود و نام و نام خانوادگی، سن و بخش شرکت در سوگواره به دبیرخانه جشنواره  به آدرس الکترونیکی soog.hosein@gmail.com  و یا شماره واتس اپ 09118248471 و یا به صورت لوح فشرده دی وی دی و سی دی به آدرس پستی نکا، خیابان انقلاب کدپستی 4841863515 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا ارسال کنند.

کد خبر 1010531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha