یافتن راه حل ‌‌های کارآمد برای مسائل شهری باید در دستور کار قرار گیرد

معتمدیان شهرداری‌ ها را پیشانی فعالیت‌های توسعه شهری دانست و گفت:تمرکز بیش از اندازه بر تبیین مسائل و فقدان ارائه راهکارهای عملی یکی از مشکلات مهم است و یافتن راه حل ‌‌های جدی و کارآمد در حل مسائل شهری باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» عصر(۱۲ دی) در نشست با شهرداران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بر ارتباط نزدیک با مدیران حوزه شهری و شهرداران اشاره کرد و گفت: تمرکز بیش از اندازه بر تبیین مسائل و فقدان ارائه راهکارهای عملی یکی از مشکلات مهم است و یافتن راه حل‌‌های جدی و کارآمد در حل مسائل شهری باید در دستور کار قرار گیرد.

 

استاندار خراسان رضوی به کاهش منابع مالی شهرداری‌ها و شرایط کرونایی اشاره و تأکید کرد: علی‌رغم این شرایط، خدمات شهرداری‌ها به مردم باید تداوم پیدا کند و بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

 

وی بهره‌برداری از معادن غیر فلزی توسط شهرداری‌ها را امکان پذیر دانست و گفت: شهرستان‌های ما ظرفیت‌های بالقوه بسیار خوبی به ویژه در حوزه گردشگری، بوم‌گردی و مراکز تفریحی دارند و باید حوزه اقتصادی را در دستور کار قرار دهند.

 

معتمدیان شهرداری‌ ها را پیشانی فعالیت‌های توسعه شهری دانست و افزود: لازمه تحول و تغییر در شهر، نگاه ویژه‌ به پروژه‌های شهری است همچنین رعایت ضوابط و قوانین باید همواره در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

 

استاندار خراسان رضوی یکی از اولویت‌ها را تکمیل پروژه‌های شهری عنوان و تأکید کرد: رویکرد ما کمک به شهرداری‌ها و تجهیز آن‌ها با استفاده از راهکارهای قانونی و ارائه تسهیلات است.

 

وی به مدیریت بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌های اجتماعی، اقتصادی و مذهبی، وضعیت استان در شرایط بسیار مطلوبی قرار گرفته و آمارها به شدت کاهش پیدا کرده است.

 

 

کد خبر 1010541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha