۷ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود

حجت الاسلام موسوی از پخت ۷هزار وعده غذای گرم به مناسبت نخستین سالگرد شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد شهید سلیمانی اقدام به طبخ 7 هزار غذای گرم جهت توزیع بین نیازمندانزنجانی کرده است.

 

حجت‌الاسلام موسی موسوی ادامه داد: امسال به‌خاطر شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسم‌های حضوری برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی محروم شدیمولی تصمیم گرفتیم با پخت بیش از 7هزار غذای گرم و توزیع آن بیننیازمندان یاد این شهید بزرگوار را در جامعه زنده نگه داریم. 2 هزار پرس امروز و 5 هزار پرس فردا توسط حسینیه اعظم پخت خواهد شد.

 

وی افزود: نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) از نزدیک از پخت 2 هزار غذای گرم بازدید کردند و از خیران و کسانی که هزینه‌های مادی این کار خیر را فراهم کردند تشکر کردند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به طرح شهید سلیمانی اداره اوقاف زنجان اشاره کرد وگفت: طرح شهید سلیمانی اداره‌کل اوقاف از هفته بسیج در سطح استان آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

 

به گفته موسوی، علاوه بر پخت 7 هزار غذای گرم، در این طرح 2 هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش 400 هزار تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت یک هزار و 500 بسته گوشت گرم در شهرستان‌های زنجان و خدابنده توزیع شده است.

کد خبر 1010576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha