حمله ۱۸۵۲۶ صهیونیست در سال ۲۰۲۰ به مسجدالاقصی

مدیر اداره اوقاف اسلامی و امور مسجدالاقصی از حمله ۱۸ هزار و ۵۲۶ تندروی یهودی در سال ۲۰۲۰ میلادی گزارش داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»، شیخ عزام خطیب، مدیر کل اداره اوقاف اسلامی و امور مسجدالاقصی در شهر قدس گفت: 18 هزار و 526 تندروی یهودی در سال 2020 میلادی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند.

 

شیخ خطیب با صدور بیانیه ای آورده است: تمامی مدارک و شواهد حاکی از آن است که هتک حرمت صهیونیست ها به مسجدالاقصی در این سال افزایش داشته است.

 

در این بیانیه آمده است: صهیونیست ها از شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا سوء استفاده کرده و حملات خود را به مسجدالاقصی افزایش داده اند.

 

در ادامه بیانیه آمده است: حمله، ضرب وشتم و تبعید کارکنان اداره اوقاف اسلامی قدس و محافظان مسجدالاقصی نشان می دهد که نظامیان رژیم صهیونیستی به دنبال تعطیل کردن فعالیت های های اداره اوقاف اسلامی و اجرای طرح های شوم خود هستند.

 

شهرک نشینان صهیونیستی هر بار از سمت «باب المغاربه» به مسجدالاقصی حمله می کنند و این حملات با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

 

حمله به مسجدالاقصی با تصمیم اسرائیل در سال 2003 میلادی آغاز شد که این حملات با وجود مخالفت اداره اوقاف اسلامی که مدیریت مسجدالاقصی را بر عهده دارد، همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1010637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha