نماهنگ «فرمانده» در وصف «شهید سلیمانی» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید نماهنگ «فرمانده» با موضوع «شهید قاسم سلیمانی» به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مقاومت «سردار حاج قاسم سلیمانی» گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام که از زندگی خود گذشتند تا امنیت و آرامش از چهره جامعه زدوده نشود بر همگان واجب و لازم است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به شیوه های مختلف ممکن است، افزود: این کانون فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف به ویژه از طریق فعالیت های هنری در زنده نگه داشتن راه و منش شهیدان گام بر می دارد.

 

وی از جمله این فعالیت ها را تولید فیلم و نماهنگ دانست و اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته و در مناسبت های مختلف به تولید آثار فاخر با موضوع شهدا می پردازد.

 

گواهیان از تولید نماهنگ «فرمانده» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و اظهار داشت: این نماهنگ به مناسبت نخستین سالروز شهادت سردار دلها، «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» به همت گروه رسانه ای «ماح» تولید شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تولید این اثر توسط گروه سرود «ماح» و زمان آن چهار دقیقه و 34 ثانیه است، عنوان کرد: نماهنگ «فرمانده» در وصف رشادت های جان برکفانه و دلیرمردانه سردار سلیمانی تولید شد است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه شعر این اثر سروده «سیده سارا موسوی» بوده و آهنگ و تنظیم آن نیز به وسیله «مهرداد صدقی» انجام شده است، تصریح کرد: اعضای گروه سرود در این اثر متشکل از «عباس نصیری»، «علی رحمانیان»، «مجتبی رحمانیان»، «علیرضا افضلی»، «حمیدرضا شعبانی»، «محمدرسول آبروشن»، «مهیار فاتح نیا»، «علی ذوالفقارنسب»، «ابوالفضل آبی» و «ابوالفضل ترابی» بوده است.

 

گواهیان به دیگر عوامل تولید نماهنگ «فرمانده» اشاره کرد و گفت: مدیر تولید این اثر را «سید عباس طهماسبی» بر عهده داشته و تدوین آن بر عهده «عباس رحمانیان» و کارگردانی و سرپرستی گروه سرود نیز بر عهده «علیرضا کاظمی» بوده است.

 

به گزارش شبستان، تولید نماهنگ «فرمانده» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» انجام شده است.

کد خبر 1010645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha