سردار سلیمانی فرماندهی نظامی با تقکر جهانی بود

طهماسبی سردار سلیمانی را یک فرمانده نظامی با تفکر جهانی دانست و گفت: نگاه شهید سلیمانی به جهان اسلام بود به همین جهت توانست نیروهای افغانی، پاکستانی، یمنی و ایرانی را به درستی هدایت کند.

به گزارش خبرنگار شبستان از انزلی، «مهران طهماسبی» شامگاه جمعه(۱۲دی) در مراسمی که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و اربعین دانشمند هسته ای فخری زاده در مصلی انزلی برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی برای مبارزه با تفکر ضد اسلامی تمام نیروهای مسلمان را در کنار هم آورد تا مبارزه کنند و خود نیز در کنار آنان وارد میدان شد، حضور او رمز محبوبیتش است.


این فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: سلیمانی فقط مرد تدبیر میدان‌های نظامی نبود بلکه سیاستمداری انقلابی و در تشخیص دشمن صاحب نظر بود.


وی اخلاص و مردمی بودن را از دیگر شاخصه‌های محبوبیت شهید سلیمانی عنوان و تصریح کرد: این شهید والامقام فردی پایدار به وفای عهد بود و جاذبه‌ای داشت که حتی مردمی که او را نمی‌شناختند را نیز شیفته خود می کرد. فرماندهی که با قناعت و نداری جهاد می‌کرد و اخلاص او به کارش برکت می داد.


طهماسبی بابیان اینکه رفتار شهید سلیمانی به‌گونه‌ای بود که مقام معظم رهبری برای معرفی این شهید بزرگوار از کلمه مکتب استفاده کرده است،تاکید کرد: مکتب واژه‌ای است که در خود معانی فراوان دارد رهبری حاج قاسم را فردی با تدبیر و منطقی معرفی کرده است و او را فردی شجاع و بصیر می‌دانند.


وی گفت: ما در دوران دفاع مقدس فرماندهان شاخصی داشتیم ولی شهید سلیمانی به جهت بصیرت و مردمی بودنش به جایگاه ویژه ای دست یافت.


این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فرمانده شرایط سخت بود خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام یک میلیون و هفتصد مزدور مجهز به تسهیلات روز را به نام داعش جمع کردند تا انسان‌ها و مسلمانان را بکشند.

 

افرادی با چهره های شیطانی و وحشی که فقط شجاعت علوی می توانست مقابل آنان ایستادگی کند و حاج قاسم با شجاعت و تدبیر خود توانست در مقابل این تفکر وحشی بایستد و آنان را شکست دهد.

کد خبر 1010700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha