وبینار طرح ملی ایران قوی در کرمانشاه برگزار می‌شود

نخستين وبينار بررسي نقاط ضعف و قوت بارگذاري برنامه ها و فرآيندهاي کانون هاي مساجد کرمانشاه، روز شنبه ۱۳ دي برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه به نقل از  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در دومین سال برگزاری رویداد ملی فهما (کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران) با ارائه طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی»، در نظر دارد بستر جریان سازی این گفتمان را در بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مهیا و زمینه رقابت سالم بچه‌های مسجد را در ظهور و بروز این رویداد مهم در بستر فضای مجازی فراهم کند.

 

این رویداد ارزشمند با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تلاش می‌کند در راستای تقویت مؤلفه‌های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد، گام بردارد.

 

این طرح مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت‌ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت‌های مبتکرانه کانون‌ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فن‌آوری های نوین در بستر زیست بوم بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir اجرا می‌شود.

کد خبر 1010727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha