شرکت ۱۳ نفر از اعضای کانون سالار شهیدان در مسابقات قرآنی مدهامتان

طاهری گفت: تعداد ۱۳ نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون‌ فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد به صورت مجازی در چهاردهمين دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» شرکت کردند.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۱۳ نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون‌ فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد به صورت مجازی در چهاردهمين دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» شرکت کردند.

 

مدیر کانون‌ فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: از تعداد ۱۳ نفر شرکت کننده به تفکیک هشت نفر در قسمت نقاشی آیات، یک نفر صحیح خوانی نماز، یک نفر در رشته حفظ جزء سی قرآن کریم و سه نفر هم در قسمت قرائت قرآن چهاردهمين دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» شرکت کرده اند.

 

وی ابراز کرد: چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

طاهری گفت: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد هرساله تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان قرآنی را برای شرکت در مسابقات مختلف قرآنی آموزش می دهد.

 

مدیر کانون‌ فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: علاقه مندان قرآنی این کانون با حضور در این مسابقات با نواقص خود آشنا می شوند و برخی از قرآن آموزان این کانون نتایج مطلوبی کسب می کنند و راهی مسابقات بالاتر نیز می شوند.

 

کد خبر 1010765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha