آیت‌الله مصباح یزدی در بزنگاه‌ها خوش درخشید و راهنمای بسیاری از جوانان در فتنه‌ها و بحران‌ها بود

رئیس کل دیوان محاسبات طی پیامی درگذشت عمّار انقلاب آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و نوشت؛ ایشان عُمر با برکتش را برای اسلام و انقلاب خرج نمود و راهنمای بسیاری از جوانان در فتنه‌ها و بحران‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات طی پیامی درگذشت عمّار انقلاب آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و نوشت؛ ایشان عُمر با برکتش را برای اسلام و انقلاب خرج نمود و شاگردهای زیادی را تربیت و تقدیم کشور گردانید. در بزنگاه‌ها خوش درخشید و راهنمای بسیاری از جوانان در فتنه ها و بحران ها بود. قطعا فقدان این فقیه مجاهد برای کشور خسارت بار است.

متن این پیام به شرح زیر است:

اِنا لله وانا اِلیه راجِعون 

متاسفانه یکی دیگر از یاران صِدیق انقلاب و رهبری از این جهان رَخت بَر بَست و از میان ما رفت. روح ملکوتی فقیه متواضع، مجاهد شجاع و عالم انقلابی و بصیر حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی که الحق و الانصاف عَمّار انقلاب بود به ملکوت اعلی پیوست.

ایشان عُمر با برکتش را برای اسلام و انقلاب خرج نمود و شاگردهای زیادی را تربیت و تقدیم کشور گردانید. در بزنگاه ها خوش درخشید و راهنمای بسیاری از جوانان در فتنه ها و بحران ها بود. قطعا فقدان این فقیه مجاهد برای کشور خسارت بار است.

این ضایعه عظیم را به رهبر معظم انقلاب، خانواده بزرگوار ایشان، شاگردانش و همه ملت ایران تسلیت عرض می نمایم.

کد خبر 1010771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha