شب شعر «قاف» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شب شعر «قاف» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به نقل از حوزه هنری زنجان، امیر نعمتی اظهار کرد: همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی اجرایی می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری شب شعر «قاف» گفت: این برنامه با حضور شاعرانی از استان‌های تهران، زنجان، قم، یزد و خوزستان و همچنین شاعرانی از کشورهای افغانستان و پاکستان و با شعرخوانی بصورت مجازی اجرایی خواهد شد.

 

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه این برنامه ساعت ۲۱، روز ۱۳ دی‌ماه امسال با حضور ۱۰ شاعر برجسته ایران، افغانستان، پاکستان در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، گفت: پخش نمایشگاهی از آثار شاعران در قالب تابلو و کلیپ تصویری و همچنین پخش نمایشنامه به صورت نقالی نیز از دیگر بخش‌های این شب شعر است.

 

وی به سایر برنامه‌های تدارک دیده شده برای شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: پوستر خوشنویسی«نگین سلیمان» یکی دیگر از آثار هنری تولید شده با یاد و خاطره سردار سلیمانی در سال 98 بود که به سفارش حوزه هنری زنجان و توسط اصغر محمدی از هنرمندان برجسته خوشنویسی استان به مناسبت شهادت این شهید والامقام کتابت شده است.

 

نعمتی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عموم برنامه‌ها به صورت مستقیم و پخش زنده از سایت هیأت آنلاین و پیج اینستاگرامی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد، افزود: رونمایی از آثار هنری تولید شده تنها برنامه است که در این مراسم با حضور تعداد محدودی از مسؤولین و هنرمندان استان در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1010772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha