پرچم سردار سلیمانی تا ظهور امام زمان(عج) در اهتزاز خواهد ماند

آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی در بیانیه ای مشترک تاکید کردند: پرچمی که سردارسلیمانی برافراشت تاظهور صاحب‌الزمان در اهتزاز خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه‌ای مشترک بمناسبت نخستین سالگرد شهادت فرمانده محور مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کردند: یکسال از شهادت سیدالشهدای مقاومت، مرد میدان، اسوه ایستادگی در برابر شقی‌ترین انسان‌های روزگار که کمر به نابودی اسلام ناب محمدی بسته بودند گذشت.

 

در نبود آن مرد روزهای سخت، یاور بی پناهان، پدر معنوی فرزندان شهدا هزاران حاج قاسم‌ها روییدند و جهانیان در آن تشییع با شکوه پیکر حاج قاسم و ابوالمهدی المهندس و همرزمانشان دیدند فرماندهان محور مقاومت چه جایگاهی رفیعی در دنیای اسلام دارند و اگر نبود فرماندهی و هدایت آنها در سرکوب داعشیان که دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود، الان اروپا و آمریکا به واسطه حملات اشقیا ناامن‌ترین نقاط جهان بود.

 

نکته مهم شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن است که این شهادت حادثه‌ای نیست که از خاطره تاریخ برود در این یکسال مردم شریف ایران اسلامی و عراق هر روز یاد حاج قاسم و ابومهدی را زنده نگهداشتند و به یقین پرچمی که سید الشهدای مقاومت و همرزمانش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار افراشته‌اند تا ظهور حضرت صاحب عصر والزمان در اهتزاز خواهد ماند.

 

این‌جانبان ضمن گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همچنین هفته بصیرت از مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان که ید طولایی در حمایت از ولایت و ایستادگی در برابر بدخواهان و متجاوزان به انقلاب اسلامی دارند، قدردانی می نماییم‌.

کد خبر 1010822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha