قالیچه منقش به پرچم ایران توسط بافنده آن از مزار شهید سلیمانی تقدیم مقام معظم رهبری شد

یک بانوی اهل شهرستان عنبرآباد، قالیچه دستباف خود را که مزین به نقش پرچم ایران است، همزمان با سالگرد شهید سلیمانی از مزار سیدالشهدای مقاومت تقدیم مقام معظم رهبری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یک بانوی اهل شهرستان عنبرآباد، قالیچه دستباف خود را که مزین به نقش پرچم ایران است، همزمان با سالگرد شهید سلیمانی از مزار سیدالشهدای مقاومت تقدیم مقام معظم رهبری کرد.

 

 

توکلی درباره این اقدام اظهار کرد: بنده همسر جانباز بختیار زین الدینی هستم که سرباز سردار سلیمانی در عملیات های کربلای ۴ و ۵ بود؛ به خاطر اینکه عاشق کشورم هستم سال ۹۶ پرچمی برای سردار دلها بافته و به فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد تحویل دادم.

 

 

وی افزود: برای اینکه رهبرم را نیز دوست دارم، این قالیچه را امروز آوردم که به ایشان هدیه کنم زیرا در کشور امن و راحتی زندگی می کنیم و شکرگزار هستیم و من می خواهم  پرچم ابران بالا برود زیرا سردار سلیمانی داعش شکست داد.

 

 

 

توکلی با اشاره به اینکه با رفتن سردار راه کربلا هم بسته شد و قبلاً به راحتی و از صدقه سر ایشان پیاده روی اربعین می رفتیم؛ گفت: یک سال شب و روز می سوزیم و من هر جمعه از عنبرآباد برای زیارت به کرمان می آیم.

 

 

وی ادامه داد: تا زنده ایم باید راه سردار سلیمانی را ادامه بدهیم که خون او پایمال نشود؛ طی این یک سال گویا پدر کل کشورهای اسلامی را از آنان گرفتند و ان شاءالله خداوند به آبروی سردار این مریضی ها و رنج ها را از کشورهای مسلمین بردارد.

کد خبر 1010833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha